Jak nakupovat

 

Děkujeme vám za zájem o nákup v e-shopu Decoyana. V tomto článku se dozvíte, jak provést objednávku.

Až si vyberete produkt, vložte ho do košíku. Poté v horní části stránky klikněte na ikonku košíku. V prvním kroku se vám zobrazí souhrn všech produktů v košíku.

V druhém kroku si nastavíte požadovaný typ dopravy a platby (přehled o tom, jaké nabízíme, naleznete zde). Pokud zvolíte dopravu s vyzvednutím na výdejně, prosím vyberte, která výdejna vám nejvíce vyhovuje. Jestli budete chtít platit dobírkou - platební kartou, prosím zkontrolujte, zda-li to výdejna umožňuje.

Ve třetím kroku vložte vaše jméno, kontaktní informace a fakturační adresu, případně zaškrtněte a vyplňte sekci "Doručit na jinou adresu", jestli se adresa doručení liší od té fakturační. Zde také najdete místo, kam můžete napsat vaši poznámku k objednávce. Pokud se budete chtít registrovat v e-shopu, zde ve třetím kroku můžete - zaškrtněte políčko úplně dole.

Pak ještě zkontrolujte rekapitulaci objednávky, projeďte si obchodní podmínky (k přečtení zde) a Podmínky ochrany osobních údajů (zde), zaškrtněte políčko, že s nimi souhlasíte, a klikněte na "Objednat se závazkem k platbě". Poté se objednávka dostane k nám a vy dostanete potvrzovací e-mail.

POZOR! Pokud zvolíte platbu kartou online a platba z nějakého důvodu selže, je důležité si pamatovat, že objednávka již byla vytvořena a kupní smlouvu s námi máte uzavřenou. Po neúspěšné platbě vám pošleme podklady k nové platbě.

Pokud jste zvolili osobní odběr, prosím vyčkejte, až dostanete e-mail s potvrzením, že je zboží připraveno. Pokud jste zvolili některého přepravce, dáme vám vědět, až bude zboží expedováno.

Jestli po odeslání objednávky změníte názor a budete ji chtít rozšířit, pozměnit nebo zrušit, vyjdeme vám co nejvíce vstříc. Dejte nám však prosím vědět co nejdříve, jakmile zboží předáme přepravci, už objednávku nelze změnit. Napište nebo zavolejte pomocí informací v Kontaktech a domluvíme se.

V kontaktech také naleznete formulář, kde se můžete na cokoli zeptat, pochválit nebo si i postěžovat. Zpětnou vazbu velmi oceníme. 

Doufáme, že se vám produkty budou líbit a že budete s nákupem spokojení. Krásný den!