Jak na reklamaci a vrácení zboží
Někdy se stane, že Vám zboží prostě nesedne. Ať už je to vinou obchodu, nebo jste prostě změnili názor, v této sekci se dozvíte více o reklamaci a o vrácení zboží.
Reklamace
Zboží vyrábím s co největší péčí, ale chybička se vloudit může. Tak jak na reklamaci?
- Vyplňte formulář pro reklamaci, zde je ve Wordu: FORMULÁŘ PRO REKLAMACI nebo v PDF: FORMULÁŘ PRO REKLAMACI.
- Zašlete mi formulář emailem.
- Reklamaci se budu věnovat co nejdříve, do 30 dnů Vás informuji o vyřízení reklamace a dohodneme se na následujícím postupu.
Prosím mějte na paměti ustanovení v Obchodních podmínkách, sekci 7. Jako to nejdůležitější bych označila:
- Na reklamaci máte právo do 24 měsíců od převzetí zboží.
- Reklamace se nemůže uplatnit na vady, kvůli kterým byla cena zboží snížena.
Před nákupem a reklamováním zboží si tyto podmínky prosím přečtěte.
Vrácení zboží
Následující podmínky platí, když výrobek je v pořádku doručen (tedy obchod nepochybil), ale Vy ho z nějakého důvodu chcete vrátit a dostat zpět peníze, tedy odstoupíte od smlouvy bez udání důvodu. U zboží objednaném zde na e-shopu na to máte 14 dní od převzetí zboží – tedy ode dne, kdy Vám ho doveze přepravce, nebo si ho na nějaké výdejně vyzvednete. V této lhůtě můžete žádat i o výměnu zboží.
Vrácení zboží bez udání důvodu je popsáno v Obchodních podmínkách, sekce 8.
Jak postupovat, aby vrácení proběhlo hladce?
- Prosím informujte mě o plánovaném vrácení co nejdřív, emailem nebo telefonicky.
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží, zde je ve Wordu: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY nebo v PDF: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
- Zašlete mi formulář emailem.
- Vyčkejte na moje potvrzení, že zboží můžete poslat či odevzdat zpět.
- Do 14 dnů od odstoupení mi zboží zašlete/předejte zpět.
- Poté Vám peníze vrátím v co nejkratším termínu, popřípadě Vám zašlu jiné zboží, podle toho, jak jsme se dohodli.
Co je ještě třeba mít na paměti?
- Zboží nelze vrátit bez udání důvodu, pokud bylo upraveno na míru.
- Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, v dobrém stavu a čisté. Ideálně použijte stejný obal, ve kterém jste produkt obdrželi.
- Mějte na paměti, že peníze za dopravu k Vám dostanete zpět, ale náklady za dopravu zpět ke mně nesete Vy. I proto je na Vás, jak ke mně zboží zašlete, jen musí být splněn předešlý bod.
- Po uběhlých 14 dnech od převzetí Vám zaniká nárok na vrácení peněz (máte ale stále právo na vrácení peněz kvůli reklamaci, návod viz výše). Můžeme se domluvit na výměně zboží nebo poukázce pro příští nákup, ale prosím pochopte, že pro mě jako pro menšího živnostníka není možné vracet peníze po uplynulých 14 dnech. Zase ale nechci, abyste byli z nákupu zklamaní, takže se budu snažit se s Vámi domluvit na kompromisu.